piątek, 31 maja 2013

Słowem wstępu

Witajcie.
Zdaję sobie sprawę, ze to będzie kolejny amatorski blog kręcący się wokół muzyki, ale cóż... Coś mnie tchnęło i jest. :)

Chyba od zawsze chciałam robić coś związanego z muzyką, cokolwiek. Ale, niestety, Bozia poskąpiła mi głosu, poczucia rytmu i tych innych rzeczy które pozwalają na muzykowanie. Zostało mi więc wspieranie i wychwalanie tych zdolniejszych ode mnie, maltretowanie znajomych moimi "odkryciami" i pisanie pseudorecenzji gdzie tylko się da.

Czego możecie się spodziewać? W sumie, to sama jeszcze nie wiem do końca. Na pewno będą pojawiać się recenzje płyt, ważniejsze newsy z muzycznego świata, relacje z koncertów, na które uda mi się wybrać, oraz wyżej wspomniane odkrycia.

No, chyba na dziś wystarczy moich wypocin, zaglądajcie tu tłumnie! :)

2 komentarze:

  1. Proszę tylko o lepszą muzykę niż ta, którą zapodaje ER w dziennych pasmach :P
    ~W

    OdpowiedzUsuń